8 grudnia 2015 Przytrafiła Ci się awaria? Nie panikuj! Zadzwoń po Pogotowie Awaryjne
Zwarcie instalacji elektrycznej, wybijająca kanalizacja czy cieknący grzejnik. Takie awarie mają to do siebie, że zdarzają się w najmniej oczekiwanym momencie. Z reguł późnym wieczorem albo w dniu wolnym od pracy. Gdzie wtedy szukać pomocy? Tylko na Pogotowiu Awaryjnym.
Pogotowie Awaryjne wchodzi w skład Centrum Technicznego Spółdzielni. Dysponuje szeroko wykwalifikowaną kadrą zawodową i techniczną oraz urządzeniami i sprzętem wysokiej jakości. Na wszystkie wykonywane usługi udziela gwarancji. A swe usługi świadczy nie tylko mieszkańcom bloków SM „Nadodrze”.
Z pomocy Pogotowia mogą korzystać wszyscy właściciele i najemcy lokali z terenu Głogowa i okolic, w tym przedsiębiorcy, organizacje samorządowe i pozarządowe, właściciele domków jednorodzinnych i podmioty fizyczne.
Najważniejsze, że Pogotowie Awaryjne pełni całodobowy dyżur. Po pomoc można więc dzwonić o każdej porze dnia i nocy. Pogotowie specjalizuje się w usuwaniu awarii i reagowaniu w sytuacji innych nagłych zdarzeń w zakresach: elektrycznych, gazowych, instalacyjnych, ciepłowniczych, wodnych i kanalizacyjnych.
Aby skorzystać z pomocy Pogotowia Awaryjnego, wystarczy zadzwonić pod jeden z trzech numerów. Podstawowy to 994; można też dzwonić pod 76 831 28 27 lub 76 852 06 24. Po przyjęciu zgłoszenia dyspozytor wyśle pod wskazany adres odpowiednią ekipę. Można też nawiązać z Pogotowiem stałą współpracę. Na życzenie zostanie wtedy przygotowana szczegółowa oferta. Szczegóły pod numerem telefonu 76 852 06 66.